chipselin

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin - 31 januari 2013 06:46

Hej hej!I dag är det ju torsdag och jag slutar 13:10 Och det är ju awesome (Y) efter skolan så ska jag nog inte göra så mycke.I morgon ska jag ha min Fest det ska bli superkul Kersti och Ida och wilma kommer lite tidigare för att hjälpa mig med dekorationer och så :) men nu ska jag äta frukost Hejdååå <3 

Av Elin - 29 januari 2013 16:09

Hej hej!Nu ska jag dra på träningen igen ska bli skiitkul ;) har sett att det är många som deltagit i min giveaway vilket är skitkul kommer att avsluta den när jag får 100-150prenumeranter så ni vet men i dag i skolan hadde vi matte prov hadde bara 1fel vilket var ett slarvfel men jag brukar inte vara så bra på matte men den här gången gick det konstigt nog ganska bra   Efter träningen ska jag nog vara med Ida och i morgon ska jag och mamma köpa grejer till min Fest jag ska ha på fredag (Y)Men ni får ha det bra så länge Bye <3

Av Elin - 28 januari 2013 19:19

Då är måndagen äntligen slut! Efter skolan var jag med wilma vi gjorde nån chokladsmet haha xD MUMS! men nu sitter jag och lyssnar på cover vissa är bra och vissa mindre elr vad man säger.I morgon blir det träning wihoo jag längtar super mycket fick ju till 3st suveräna skott förra träningen 2 precis under ribban och 1 i hörnet så det var ju Helt awesome (Y) Men nu ska jag ner och äta mina älskade chokladfligor haha bye <3

Av Elin - 28 januari 2013 07:09

Hej hej!Nu ska jag dra till skolan om 20min känns inte som jag orkar en hel jävla vecka till vill ha sommar NU!! men ja...På fredag ska jag ha en liten fest för mina kompisar och sen på söndagen fyller jag ju 12    Mend et känns inte som att den här veckan kommer vara så jobbig endå bara jag kommer igång med måndagen Så att ni får ju ha det så bra så hörs vi om några timmar när jag slutar slutar 14:40 i dag så det blir ju långdag Men hejdå!! <3 ^^

Av Elin - 27 januari 2013 09:37

Hej hej alla fina läsare   Jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg nu innan jag ska ner och duscha.Sen ska jag och mamma åka till Icamaxi och köpa grejor till min fest (Y) och då ska jag passa på att fynda massa nodic cap saker på samma gång     

Av Elin - 26 januari 2013 22:28

Hej hej! på er allihopa nu har jag äntligen startat min 4giveaway och den kommer jag länka här under så hoppasni vill vara med det är helt awesome priser tex:Dream mate mosse läppglans diadem 3nagellack vaselin cleracil hårprodukter ögonskugga m.m 

(y)

Av Elin - 26 januari 2013 14:41

Hej hej! Igår var det meningen att Malin min kompis skulle sova över hos mig men det blev inte så.Så jag frågade Wilma och hon kunde så hon sov här till i dag vi spelade Justdance4 och åt chips skypade osv Sen så inte för så länge sen så sjusade jag och pappa hem hon till torvalla och så åkte jag och pappa till Mio Jysk Bonus och Coop för jag behöver en ny säng och på coop köpte vi godis (Y) Sen ska väll jag och pappa göra inbjudningar till min Fest jag ska ha den första feb.Ska bli jätte kul för jag fyller ju 12 nästa helg :D Idag så har jag inte i mitt löshår utan jag har bara håret i en hårmunk ifrån HM tror jag Och ett rosa linne ifrån JC och ett par leggins från Lindex och ett par vita kortstrumpor med rosa ränder från Kappahl.Sen i morgon blir det väll att vara med en kompis elr åka in på stan med någon vet inte vem isåfall men jag behöver värkligen nya byxor vill ha ett par svarta jeans från Bikbok :) Men ni får ha det så bra så hörs vi Hejdå! <3

Av Elin - 24 januari 2013 18:20

Hej hej i dag var jag på stan med kersti :D (Y) jag köpte ett linne på JC för 19kr (halva reapriset) Chips och cocacola :D men sen ska jag sova om typ 5timmar XD i morgon ska jag nog va med nån vet inte vem men...ja Men ni får ha det bra sålänge så hörs vi Hejdå!

Presentation


Hej! Detta är min blogg om min vardagliga liv och såklart smink och hår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska ha en giveaway?
 Ja!
 Kanske!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards