chipselin

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin - 28 februari 2013 14:22

Hejhej!Nu är den här torsdagen äntligen slut :) i morgonär det ju fredag vi ska ha filmdag på skolan så man får ha med sig snacks jag ska ha godis och coola :) nu ska jag snart ner och ducha blää orkar verkligen inte det hehe :D men jag ska börja blogga mycket mer nu än förut minst 3 inlägg om dagen börjar i morgon lovar jag puss o hej :*

Av Elin - 26 februari 2013 19:47

Hej hej!Idag åkte vi slalom med klassen vi skulle först åka till trillevallen men det var storm där så vi åkte till edsusdalen :) men det gick lika bra det var superroliga backar på lördag ska jag och en kompis åka slalom i gb ska bli awesome det med :) då kommer det komma upp bilder c:    

Av Elin - 25 februari 2013 07:04

Heej!Nu ska jag snart åka till skolan och vi slutar 14:40   alltså långdag  efter skolan ska jag inte göra så mycket testa lite slalom saker och så sähär ser mina nys slalomglasögon ut :)  

Av Elin - 23 februari 2013 22:40

Hej nu sitter jag här med redbull och tittar på film hajen på datan :D

Av Elin - 23 februari 2013 17:58

Hej hej!Idag så var jag och pappa poch köpte en ny slalom hjälm och slalomglasögon och skidvantar sen mötte jag Elin så vi var med varan och åkte hem 16:15 det var nästan fullsatt på bussen hem :S ska göra en haul video sen Puss <3  

Av Elin - 22 februari 2013 17:24

Hej!Idag på stan köpte jag:

svarta tajta jeans Bikbok :399kr (Y)

Jb tröja cubus :299kr

Ihhh älskar den

redbull ica :24 (stor)

tofsar Bikbok :19kr :)  

Av Elin - 22 februari 2013 06:50

Hej hej! Nu har jag nyss vaknat jag har klätt på mig satt på vattenfast-mascara.Idag klockan 9:00 ska vi åka 6km skidor till (vindskyddet) som jag skrev i går ska bli jätte tråkigt haha :) Efter skolan ska jag till stan och köpa mer byxor och så jag uppdaterar efter stan då puss och kram <3  

:/

Av Elin - 21 februari 2013 17:33

Hajjhajj! Idag slutade vi 13:10 vilket var superskönt :D Först 8:15-9:45 hadde vi dans :S Det var typ afrikansk dans hehe.Sen hadde vi historia och engelska sen lunch sen svenska sen slutade vi :) Imorgon ska vi åka skidor HELA dagen ska inte bli såkul men men :/ När jag kom hem idag hade jag såklart glömt nyckeln och var utelåst och då gick jag till maja vi åt nudlar och tittade på pretty little liars :D Sen kom jag hem åt middag och nu äter jag glass :D yummy igår höll jag på med en ny bloggheather men det sparade jag såklart inte så nu måste jag göra om det vilket kommer bli jätte jobbigt eftersom jag höll på med en i 3 timmar i går som blev superbra men som sagt jag sparade den inte.en om nån av er vill göra en heather till mig får ni jätte gärna göra det :)  

Presentation


Hej! Detta är min blogg om min vardagliga liv och såklart smink och hår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska ha en giveaway?
 Ja!
 Kanske!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards